tirsdag 26. november 2013

Kva og kvifor måle di satsing på sosiale medier

Skulle du, på tross av alle mine advarslar, likevel velge å satse på sosiale medier som kanalar for dine interesser eller ditt firma, så lytt iallefall til desse velmeinte råd:

Som ein ropar i skogen får ein svar heiter det. Men kanskje får du ikkje det svaret du ynskjer eller kanskje får du ikkje svar i det heile. Ved å bruke ulike nettverkty kombinert med eigne refleksonar kan du langt på veg finne ut om du får svar og kva svar du får.

Buzzsumo er ei nettside som du absolutt ikkje treng å bry deg om. I utgangspunktet ei glimrande side der du kan søke fram ditt satsingsområde og få eit ryddig resultat som viser ei sortert liste med nettstader rangert ut frå kor mange delingar sida har på Google, Twitter, Linkedin og kor mange likes den har på Facebook. Det eg opplevde var at stort sett alle norske søkeord gav 0 match. Så her er nok kjeldematerialet alt for smalt til at programmet har nytteverdi. Som døme kan eg vise til at søk etter ordet "norge" den siste veka gav 10 lenketreff der fem av desse var til videoar levert av Adventistkyrkja i Bergen..

For skikkeleg å godgjere dei som har forvilla seg inn på sida di, kan du sørge for at eit popupvindauga sprett rett i fleisen på vedkomande når ho forlet sida di. Der kan du be vedkomande ryke og reise eller du kan oppmode ho om å registrere seg for å få meir informasjon. Nettsida Optionmonster viser veg om korleis dette skal gjerast. Dette gjer susen og du har sikra deg denne brukaren for evig og alltid :). Når me først er inne på den tekniske biten så bør du også vurdere å legge inn kode slik at sida di automatisk vert lasta på ny viss vedkomande prøver å lukke sida for godt.

Uff! Eg skulle jo kome med noko matnyttig. Men faktisk så er dei to tipsa eg no har referert dei to første tipsa i det eg trudde var seriøse tips til analysering av satsing på sosiale medier. Jf pkt 2 i mitt forrige blogginnlegg.

Så fant eg endeleg ei side som kanskje kjem med noko matnyttig når det gjeld analyse av some. Nettsida twtrland.com viser deg faktisk litt relatert info om bruk og nettverk i Twitter, Facebook og Instagram. Her kan ein søke fram kven det skulle vere og få fram statistikk på vedkomande sin aktivitet innan mediet. Her viser eg vår statsminister sin facebook- og twitterkonto.

Avslutningsvis vil eg sei at proffe analyseverktøy ala Google Analytics også gjer ein god jobb innan analysering av sosisale medier. Det er til sjuande og sist du som tolkar resultata som avgjer kor bra analysen skal bli.

Ingen kommentarer: